AdSense

środa, 11 czerwca 2014

Karkówka pieczona na soli

          Szybki sposób na pyszne mięso. Pyszne zarówno do obiadu jak i do kanapki. Polecam. Skorzystałam z przepisu znalezionego na cincin.cc.


  • Kawałek karkówki - moja ważyła ok.3kg. Przekroiłam ją wzdłuż na dwa zgrabne , długie kawałki aby było łatwiej kroić po upieczeniu.
  • dość duża ilość soli gruboziarnistej - użyłam zwykłej kuchennej
  • Musztarda - moja sugestia: jeżeli mięso ma być użyte do obiadu polecam musztardę raczej łagodną, jeżeli do kanapek proponuję użyć musztardy rosyjskiej.
  • Zioła prowansalskie. 
Na dnie blachy wysypać grubą warstwę soli. Karkówkę wysmarować musztardą i obsypać ziołami prowansalskimi. Ułożyć mięso na soli. Piec ok. 2,5 godz., najpierw do zrumienienia w temp. 220 stopni, później zmniejszyć temperaturę do 180 stopni.




1 komentarz:

  1. Szukałam tego przepisu.Miałam przyjemność kiedyś kosztować, pyszną,mięciutkie.Polecam

    OdpowiedzUsuń

AdSense