AdSense

poniedziałek, 14 lipca 2014

Czarna babka w kropki

Czarna babka w kropki to ciasto upieczone na postawie przepisu, a właściwie fragmentu przepisu, na  Biedronkę z forum Smaczny.pl. Upiekłam to ciasto w formie babki. Dla urozmaicenia dodałam pokrojone krówki i rodzynki.



Ciasto białe:
3 szklanki mąki
1 kostka margaryny
1 szklanka cukru

Z podanych składników zagnieść ciasto. Dobrze schłodzić.

Ciasto ciemne:
1 szklanka gęstej śmietany
3 jajka
3 łyżki kakao
0,5 szklanki cukru
1 łyżeczka sody

Jajka dobrze ubić z cukrem, dodać kakao, śmietanę oraz sodę rozpuszczoną w 1 łyżce ciepłej wody.

Jasne ciasto zetrzeć na grubej tarce, delikatnie połączyć z ciemnym. Ja tarłam porcjami wprost do naczynia z ciemnym ciastem mieszając delikatnie po każdej porcji. Na końcu dodałam rodzynki i 4 krówki pokrojone w drobną kostkę. Upiec w temp. 180 stopni, ok. 50 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AdSense